Komercjalizacja Outlet Park Szczecin na finiszu

– Komercjalizacja obiektu zmierza ku końcowi, wynajęte jest już 80 proc. powierzchni, trwają rozmowy dotyczące ostatnich wolnych lokali. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprawnego procesu wynajmu, którego efektem jest bardzo ciekawy mix najbardziej rozpoznawalnych marek. Najemcy dostrzegli potrzebę otwarcia sklepu typu outlet w tej części Polski, gdzie do tej pory rynek powierzchni komercyjnej nie stwarzał takiej możliwości – powiedział Tomasz Domoń, odpowiedzialny za komercjalizację Outlet Park Szczecin.

Jakie marki na pewno znajdziemy w Outlet Park Szczecin? Między innymi Reserved, Puma, Lee Wrangler, Adidas, Ecco, Lavard, Atlantic, Nike, Big Star, Mc Arthur, Lancerto, 4F, Puere. W sumie sklepów mieszczących się w centrum wyprzedażowym ma być aż 130.

Przypomnijmy, że Outlet Park Szczecin ma być wielkopowierzchniowym centrum przeznaczonym do sprzedaży detalicznej odzieży typu outlet. Klienci mogą liczyć na produkty znanych i prestiżowych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Poza sklepami z odzieżą, ma się tu znaleźć także kino wielosalowe Helios, supermarket spożywczy (najemcą jest sieć Piotr i Paweł) oraz sklep elektroniczny. Centrum docelowo ma mieć ponad 23 000 metrów kwadratowych powierzchni przeznaczonej pod wynajem. Aktualnie trwają prace nad realizacją pierwszego etapu inwestycji, które mają zakończyć się na początku przyszłego roku. Prace nad realizacją drugiego etapu inwestycji rozpoczną się w 2013 roku.